torstai 31. tammikuuta 2013

Mä osaan kaikki seksikkäimmät lantioliikkeet, jorma uotinenkin antais mulle täydet pisteet

kattelin vähä pewdiepien videoit.... (:(:(:(:(:






hellou (:
älkää ihmetelkö tot otsikkoo :DD se vaa tuli tos mielee, ku oon kattellu Soikun videoit (: oon siis ollu täs eilen ja tänää kipeenä, nii oon vaa kattellu kaikkii hyvii soikun videoit ja pewdiepien myös (: suosittelen molempii ! (: muttaöö, tiistain vaihoin mun huoneen järkkää, mut en saanu sit oikein kuvii, ku on aina kerenny tulla liian pimee, ku oon muistanu, et vois ottaa niit kuvii d: öö... no oon täs koittanu kuvailla videopostausta, mut en oo saanu sit ikiin onnistuu, koska näytän jotenki nololta tai sitte mun veli on tullu ja keskeyttäny sen.... ja mä en tykkää jos se kuulee kaiken, mitä sanon :DD ja tosiaanku mullei oo oikeestaan omaa huonetta... taisiis mulla ON oma huone, mut siit lähtee toinen ovi, josta pääsee suoraan mun veljen huoneesee, ja se ei jaksa käyttää toisenpään portaita, koska se on vähä kylmempi d: muttajoo, kaimä sen joskus saan värkättyy, ku saisin noita aiheita ? koska en tiiä yhtää, et mitä selitän... kaimä vaa jostain päivästä ja tällee :D mut mun suurin unelma on tulla sellaseks aika tiietyks vloggaajaks, koska rakastan oikeesti olla kameran eessä, ja höpötellä kaikkee kivaa ja tällee (: niinsiis en vaa sentakii, et siit tulis muka jotenki kuuluisa ja kaikki nousis päähän, vaa ihan et must ois jotain iloo, ja mun videoit ois kiva kattella (:((:(: mut tosiaan oon kauhee ankara ittelleni, nii aina jos siin videos jotenki näytän tyhmälle tai jotain, nii en vaa pysty tehä mitään... ku kaikkien muitte videot jotka katon, on sillee normaalisti ja tosi hyvän näkösii ja tällee, mut sitte mä... kauhee ihme vammasuus iskee xdxd mutjoo, ei siit sitte enempää (:
kommatkaa ja ehotelkaa videopostaus JA kuvapostaus aiheita ! (:

4 kommenttia: